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LMM

Strukturiertes Doktorandenprogramm 2014: Kurse "How to Publish" & "Survey Research"

Deutsch

Wir freuen uns, mit Prof. Dr. Mark Houston und Prof. Dr. Ajay Kohli auch in diesem Jahr wieder zwei hochkarätige Referenten für die Kurse „Survey Research“ und „How to Publish in Leading Journals“ im Rahmen unseres fakultätsweiten Strukturierten Doktorandenprogramms gewinnen zu können.

Survey Research (Prof. Houston)
Termine: 15., 16., 19., 20. Mai 2014 (jeweils morgens bis nachmittags).
Prof. Houston ist Professor of Marketing an der Texas Christian University, USA, und wird im Frühjahr eine Tätigkeit als Professor of Marketing und Department Head des Marketing Department an der Texas A&M University aufnehmen. Er war u.a. bis 2013 Präsident des Academic Council der American Marketing Association (AMA).

How to Publish in Leading Journals (Prof. Kohli)
Termine: 7., 8., 9. Juli 2014 (ganztägig).
Prof. Kohli ist Professor of Marketing and Gary T. and Elizabeth R. Jones Chair an der Georgia Tech University. Er ist früherer Editor und heutiger Area Editor des Journal of Marketing, einer der führenden marketingwissenschaftlichen Zeitschriften. Seine Publikationen zum Thema Marktorientierung zählen zu den meistzitierten im Bereich der marktorientierten Unternehmensführung.

Beide Kurse werden in englischer Sprache unterrichtet und am Marketing Center Münster, Am Stadtgraben 13-15, im Seminarraum 6 stattfinden. Anmeldungen sind ab sofort via E-Mail möglich bei Anne Feldhaus. Frau Feldhaus steht auch für Fragen zur Veranstaltung zur Verfügung. Die Teilnehmerzahl ist für beide Kurse begrenzt; es gilt das "First-Come, First-Served"-Prinzip. Weitere Informationen erhalten Sie auf den jeweiligen Kursseiten und via E-Mail.

English

We are proud to announce that professors Mark Houston and Ajay Kohli will both return to Münster to teach two key courses on "Survey Research" (Prof. Houston) and "How to Publish in Leading Journals" (Prof. Kohli) as part of our faculty-wide Ph.D. program.

Survey Research (Prof. Houston)
Dates: May 15, 16, 19, and 20, 2014 (morning hours until afternoon).
Prof. Houston has been Professor of Marketing at Texas Christian University, USA, and will become Professor of Marketing and Department Head the Marketing Department at Texas A&M University in spring. Until 2013, he was the president of the Academic Council der American Marketing Association (AMA).

How to Publish in Leading Journals (Prof. Kohli)
Dates: July 7, 8, and 9, 2014 (full days).
Prof. Kohli is Professor of Marketing and Gary T. and Elizabeth R. Jones Chair at Georgia Tech University and the former editor of one of the marketing discipline's outstanding academic publications, the Journal of Marketing. In addition, his work on market orientation and other areas is among the most-cited in marketing.

Both courses will be taught in English at the Marketing Center Muenster, Am Stadtgraben 13-15, seminar room 6. If you want to participate in the course or have questions, please send an email to Anne Feldhaus. As the number of participants is limited for both courses, on the first-come, first-served basis. Further information are available on the course websites and will be distributed via email later this spring.